Dołącz do
Biameditek
Planujesz dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź jak pracujemy i zapoznaj się z procesem rekrutacji
POZNAJMY SIĘ
Zobacz kogo aktualnie szukamy
Inżynier Serwisu Aparatury Analitycznej
wielkopolskie
wielkopolskie
Twój zakres obowiązków
- diagnostyka i naprawy urządzeń analitycznych na powierzonym terenie województw: woj. wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i dolnośląskiego
- instalacje aparatury w laboratoriach
- szkolenie użytkowników
- wykonywanie przeglądów okresowych
- budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy
Nasze wymagania
- min. 2-letnie doświadczenie w serwisie urządzeń elektronicznych
- podstawowa wiedza z obszaru funkcjonalności urządzeń medycznych
- wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe), kierunek: elektronika, elektrotechnika
- umiejętność czytania schematów elektronicznych i pneumatycznych
- praktyczna umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną w języku angielskim, symulatorami i przyrządami pomiarowymi
- podstawowa wiedza z zakresu sieci teleinformatycznych
- posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
- umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
- gotowość do wyjazdów służbowych
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- klarowny system wynagrodzeń (podstawa + premia )
- dobrą atmosferę w pracy, promującą kreatywne myślenie
- dofinansowanie nauki języków obcych
- świadczenia świąteczne
- dofinansowanie wypoczynku letniego
- wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju, specjalistyczne szkolenia krajowe oraz zagraniczne
- niezbędne narzędzia pracy – telefon, samochód służbowy do użytku prywatnego, komputer
Przedstawiciel urządzeń medycznych
kujawsko-pomorskie, wielkopolskie
kujawsko-pomorskie, wielkopolskie
Opis stanowiska:
- sprzedaż urządzeń medycznych z portfolio renomowanej marki Mindray i marek pokrewnych w obszarze anestezjologii
- samodzielne zarządzanie podległym terenem województw: kujawsko-pomorskie i wielkopolskie
- przygotowanie ofert handlowych
- prezentacje i profesjonalne doradztwo sprzętowe dla personelu medycznego
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami
- udział w procesie przetargowym
- uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
- reprezentowanie firmy podczas konferencji i targów branżowych
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych lub w ratownictwie medycznym
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
- znajomość pakietu MS Office
Mile widziane:
- znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym
- miejsce zamieszkania Bydgoszcz, Toruń lub okolice
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
- dobrą atmosferę w pracy, promującą kreatywne myślenie
- profesjonalne narzędzia pracy
- wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia
- dofinansowanie wypoczynku letniego
- świadczenia świąteczne
Co oferujemy
Bonusy
świąteczne
Dofinansowanie nauki
języków
Spotkania
integracyjne
Dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego
Dofinansowanie zakupu okularów
Atrakcyjne oferty ubezpieczenia medycznego i na życie
Zobacz jak pracujemy
Nie mamy oferty pracy, która Cię interesuje?
Nie martw się! Wyślij swoj CV na adres E-mail:
rekrutacja@biameditek.pl