Dołącz do

Biameditek

Planujesz dołączyć do naszego zespołu? Sprawdź jak pracujemy i zapoznaj się z procesem rekrutacji

POZNAJMY SIĘ
proces-rekrutacji

Zobacz kogo aktualnie szukamy

Inżynier Serwisu Aparatury Analitycznej
wielkopolskie

Twój zakres obowiązków

  • diagnostyka i naprawy urządzeń analitycznych na powierzonym terenie województw: woj.                      wielkopolskiego, zachodniopomorskiego i dolnośląskiego                             
  • instalacje aparatury w laboratoriach
  • szkolenie użytkowników
  • wykonywanie przeglądów okresowych 
  • budowanie relacji handlowych z nowymi i obecnymi klientami firmy

Nasze wymagania

  • min. 2-letnie doświadczenie w serwisie urządzeń elektronicznych
  • podstawowa wiedza z obszaru funkcjonalności urządzeń medycznych
  • wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe), kierunek: elektronika, elektrotechnika
  • umiejętność czytania schematów elektronicznych i pneumatycznych
  • praktyczna umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną w języku angielskim,                          symulatorami i przyrządami pomiarowymi
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci teleinformatycznych
  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat. B
  • umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
  • gotowość do wyjazdów służbowych

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + premia )
  • dobrą atmosferę w pracy, promującą kreatywne myślenie
  • dofinansowanie nauki języków obcych
  • świadczenia świąteczne
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju, specjalistyczne szkolenia krajowe oraz zagraniczne
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, samochód służbowy do użytku prywatnego, komputer
Przedstawiciel urządzeń medycznych
kujawsko-pomorskie, wielkopolskie

Opis stanowiska:

  • sprzedaż urządzeń medycznych z portfolio renomowanej marki Mindray i marek pokrewnych                w obszarze anestezjologii
  • samodzielne zarządzanie podległym terenem województw: kujawsko-pomorskie i wielkopolskie
  • przygotowanie ofert handlowych       
  • prezentacje i profesjonalne doradztwo sprzętowe dla personelu medycznego
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi i potencjalnymi  klientami
  • udział w procesie przetargowym
  • uczestnictwo w instalacji sprzętu u klienta
  • reprezentowanie firmy podczas konferencji i targów branżowych

Wymagania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych lub w ratownictwie medycznym
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne lub medyczne)
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność budowania profesjonalnych kontaktów biznesowych z klientem
  • znajomość pakietu MS Office

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem przetargowym
  • miejsce zamieszkania Bydgoszcz, Toruń lub okolice

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • klarowny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja uzależniona od osiągniętych wyników)
  • dobrą atmosferę w pracy, promującą kreatywne myślenie
  • profesjonalne narzędzia pracy
  • wsparcie merytoryczne, możliwość rozwoju oraz specjalistyczne szkolenia 
  • dofinansowanie wypoczynku letniego
  • świadczenia świąteczne

Co oferujemy

bonusy_swiateczne

Bonusy
świąteczne

nauki_jezykow

Dofinansowanie nauki
języków

spotkania_integracyjne

Spotkania
integracyjne

wypoczynek_wakacyjny

Dofinansowanie wypoczynku wakacyjnego

dofinansowanie_okulary

Dofinansowanie zakupu okularów

ubezpieczenia

Atrakcyjne oferty ubezpieczenia medycznego i na życie

Zobacz jak pracujemy

Nie mamy oferty pracy, która Cię interesuje?

Nie martw się! Wyślij swoj CV na adres E-mail:

rekrutacja@biameditek.pl